این منبع آگاه یمنی ادامه داد: نظامیان عربستانی با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور چندین بار تلاش کردند، این کوه را که در منطقه‌ای راهبردی قرار دارد، باز پس گیرند، اما با شکست مواجه شدند.

الحمری با اشاره به اینکه در جریان درگیری‌های رخ داده بین نیروهای یمنی و نظامیان متجاوز عربستانی شماری از نظامیان عربستانی کشته و زخمی شدند، افزود: مابقی نظامیان عربستانی مجبور به فرار از میدان شدند.

انهدام انبارهای تسلیحات نظامی وابسته به نیروهای متجاوز در جوف

از سوی دیگر، یک منبع نظامی یمنی نیز اعلام کرد: یگان توپخانه ارتش یمن با همکاری کمیته‌های مردمی این کشور انبارهای تسلیحات و تجهیزات نظامی متجاوزان عربستانی در منطقه «الکنائس» در شرق منطقه «اللبنات» در استان جوف را هدف گرفته و منهدم کردند.

این منبع آگاه یمنی تاکید کرد که در این حمله توپخانه‌ای انبارهای تجهیزات و تسلیحات نظامی نیروهای متجاوز به همراه تمام تجهیزات موجود در آنها منهدم شد.

نیروهای یمنی کنترل یک پایگاه نظامی عربستانی را در دست گرفتند

اما از مناطق مرزی عربستان و یمن گزارش شده که نیروهای یمنی ایستگاه برق «البیضاء» در جیزان عربستان و همچنین مواضع نظامیان این کشور در نجران و عسیر را گلوله باران کردند.

منابع آگاه میدانی یمنی توضیح دادند که نیروهای یمنی ایستگاه برق البیضاء در منطقه «الخوبه» و نقاط نظامی مثلث الراحة پشت منطقه الدود، قرناء و المعنق را با ده‌ها موشک گلوله باران کردند.

این منابع افزودند: توپخانه ارتش یمن نیز مواضع نظامی ارتش عربستان در قله‌های الشیبانی و گذرگاه علب و مرکز ملطة در عسیر و نقطه نظامی السدیس در نجران را با ده‌ها گلوله توپ بمباران کردند.

«هادی الرطبی»، یکی از فرماندهان جنبش انصار الله در این خصوص تاکید کرد که نیروهای یمنی موفق شدند، کنترل پایگاه نظامی «الشبکه» در منطقه الشرفه در نجران را در دست گیرند.

الرطبی افزود: نیروهای یمنی در این پایگاه نظامی عربستانی 3 دستگاه تانک را به غنیمت گرفتند