وی با بیان اینکه ایران به هیچ وجه به دنبال جنگ نیست، گفت: جمهوری اسلامی با کمال بردباری و حکمت با حوادث منطقه‌ برخورد می‌کند.

رضایی با بیان اینکه امروز در شرایط حساسی قرار داریم، بیان کرد: وضعیت کنونی کمتر از دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیست، با یک اژدهای هفت‌سر به نام استکبار و صهیونیسم مواجه هستیم و هر سری را که می‌زنیم سر دیگر جلو می‌آید اما ما عرصه را کاملا بر استکبار تنگ کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در 70 سال اخیر سرمایه‌داری غرب نقشه شومی برای اسلام در پیش گرفته و آن نقشه این بوده که نباید جهان اسلام متحد شود و پیشرفت کند و لازمه این کار هم این است که مکه، مدینه، قدس و کربلا در تسخیر غرب باشد و این چهار منطقه مهم اسلامی از جهان اسلام جدا شود و در واقع قلب اسلام را باید گرفت تا از خون‌رسانی به کالبد جهان اسلام جلوگیری شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: نخستین کاری که در همین ارتباط در پیش گرفتند این بود که رژیم صهیونیستی را به‌وجود آوردند و قدس را تسخیر کردند و وهابیت را در همسایگی صهیونیسم به‌وجود آوردند تا با صهیونیسم و پشتیبانی وهابیت شعار نیل تا فرات را محقق کنند و این نقشه‌ای بسیار مزورانه بود.

رضایی گفت: رویای نیل تا فرات در حال تحقق بود و آل و سعود و وهابیت هم پشت صحنه از این طرح حمایت می‌کردند تا اینکه خدا به ملت ایران توفیق داد و انقلاب بزرگی در همین منطقه به‌وجود آمد با اینکه اسرائیل در اوج قدرت بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی لرزه‌ای بر وجود صهیونیسم، وهابیت و آمریکا به وجود آورد و بعد از آن فرد دیوانه‌ای به نام صدام را پیدا کردند تا با حمایت عربستان و اسرائیل به ایران حمله کند، کمتر کشور بزرگی را در دنیا سراغ داریم که در جنگ تحمیلی به عراق کمک نکرده باشد، آمریکا، انگلیس، روسیه، چین، آلمان و ... همه آمدند تا صدای آزادی‌خواهی ملت ایران را خاموش کنند و اگر ایران پیروز می‌شد بساط 70 ـ 80 ساله غرب در خاورمیانه برچیده می‌شد و کشورهای جهان اسلام متحد شده و قدرت بزرگ بین‌المللی تشکیل می‌دادند.

هیأت حاکمه عربستان نیاز به روان‌شناسی جدی دارند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از دل حادثه بزرگ جنگ علیه ایران نه تنها انقلاب دفن نشد بلکه درخت تناوری سر به آسمان کشید.

رضایی افزود: اگر از ناوهای آمریکایی سؤال کنند که از ناو روسی یا چینی می‌ترسید یا قایق‌های تندروی ایران، حتما می‌گویند قایق‌های تندرو چرا که دریادلانی پشت این قایق‌ها هستند که سرشان را عاریه دادند به خدا و پیرو کسی هستند که جان خود و فرزندانش را در کربلا در راه خدا فدا کرد.

وی بیان داشت: امروز با وجود حوادث عراق و سوریه و مدافعان حرم، در اروپا و چین سوال می‌کنند این زینب کیست؟ چرا این سؤال را می‌کنند، برای اینکه شنیدند مدافعان زینب پیدا شده‌اند و پس از شنیدن داستان حضرت زینب از خودشان خجالت می‌کشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران برنامه آمریکا را به کلی معکوس کرد و توطئه‌هایی که علیه ایران برنامه‌ریزی کردند به خودشان برگشت.

رضایی یادآور شد: آخرین تست اسرائیل، حمله 33 روزه به لبنان و غزه بود که بعد از آن همه متوجه شدند کار اسرائیل تمام شده و به یک ارتش پوشالی تبدیل شده است.

رضایی ادامه داد: استکبار بعد از ناکامی در استفاده از صهیونیسم برای تسلط بر منطقه، وهابیت را شکل داد و در خط مقدم قرار داد و وهابیت به دنبال تسلط بر نیل تا فرات بود اما وهابیت، نیل تا فرات را فلسطینی کرد چرا که امروز عراق، سوریه، یمن و بحرین یک فلسطین دیگر شده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنان در ادامه توطئه‌های خود به منافقین، دموکرات‌ها، کومله، اشرار و... پول دادند که در ایران ایجاد ناامنی کنند اما نتیجه‌بخش نبود و سپس داعش، جیش‌النصره و احرار شام را با کمک وهابیت شکل دادند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش حکام آل سعود در حوادث منطقه گفت: هیأت حاکمه عربستان نیاز به یک روان‌شناسی جدی دارند.

رضایی هشدار داد: آمریکا می‌خواهد خلا اقتدار اسرائیل را با عربستان و وهابیت پر کند.