وی با اشاره به حضور 140 گردان بسیج در رزمایش الی بیت المقدس، گفت: این بسیجیان امروز جمع شده‌اند تا ضمن اعلام آمادگی کامل خود بگویند که ما اهل کوفه نیستیم و دوران غربت اسلام،‌ حقیقت و حق طلبی به پایان رسیده است و امروز دوران میدان‌داری حق و عدالت است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام خمینی ملت‌ها را با حقیقت اسلام ناب آشنا کرد، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مسلمانان جهان را با رهنمودهای روشنگرانه به میدان عمل آورد و ایران را به الگوی انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در جهان تبدیل کرد و ما امروز این دستاورد بزرگ را از دست نخواهیم داد و در جهت رشد آن حرکت می کنیم.
 
وی تصریح کرد: امروز پرچم انقلاب اسلامی در کشورهای بسیاری از جمله سوریه، لبنان، عراق و یمن به اهتزاز درآمده است و این بیانگر آن است که حرکت عزتمندانه ملت شجاع ایران برای راندن استکبار از سرزمین خود،‌ درسی برای کشورهای آزادی طلب منطقه شده است و ما اعلام خواهیم کرد که تا سقوط کامل رژیم کودک کش صهیونیستی راه استکبار ستیزی خود را ادامه خواهیم داد.
 
سردار نقدی با اشاره به روح شیطانی و مستکبر آمریکا،‌ اذعان کرد: مردم ما بیدارند و می‌دانند ماهیت آمریکا چیست و از تمامی ظرفیت و توانمندی و ثروت و دارایی کشور خود در برابر مستکبران دفاع خواهند کرد.
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: آن‌ها که زمزمه دوستی با دشمن را دارند همگی خواستار پیوستن به دشمن را دارند و یا نفوذی و یا دلدادگان دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند؛ این افراد بهتر است بدانند که ملت بصیر فریب دوستی دروغین غرب را نمی‌خورد.
 
وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام،‌خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با نرمش قهرمانانه خود اجازه دادند تا دولت با آمریکا بر سر موضوعات هسته ای مذاکره کند و دولت در این مذاکرات از بخشی از حق جمهوری اسلامی ایران گذشت و امتیازات گوناگونی به طرف مقابل داد اما غرب آن‌ها چه کردند؟ آن‌ها بلافاصله 2میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را به یغما بردند و پس از آن ما را در پرونده کرسنت به پرداخت 18 میلیارد دلار جریمه محکوم کردند و این روند هر روز علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.
 
رئیس سازمان بسیج به نگرانی های امام خامنه‌ای در خصوص مذاکره با شیطان بزرگ اشاره کرد و افزود: پیش بینی های رهبر حکیم مان در خصوص عدم خوش‌بینی به مذاکره با شیطان بزرگ به وقوع پیوست.
 
سردار نقدی در پایان با بیان اینکه از برخی مسئولان زمزمه سازش با غرب به گوش می‌رسد، گفت: جوانان غیرتمند و بسیجی ما باید خود را برای روزهای سخت و سرنوشت‌سازی که در پیش داریم آماده کنند و مراقب باشیم تا زمزمه سازش با غرب و دشمن در ما اثر نگذارد.