وی افزود: برجام زمانی برای مردم ارزشمند خواهد بود که اثرات مثبت آن را در زندگی روزمره اقتصادی اجتماعی خود ببینند و آن روز است که قبل از رئیس جمهور خود مردم از این پیروزی شادمان خواهند شد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: اما چیزی که واقعیت ملموس این روز های جامعه ماست این است که بر جام نه تنها هیچ دستاورد مثبتی برایمان نداشته بلکه چه بسا در مسئله مهم امنیت ملی، راه های نفوذ را نیز برای دشمنان خارجی نظام مهیا تر کرده است.

سلطانی‌وش خاطرنشان کرد: برجام قرار بود کاری کند که هم چرخ هسته‌ای بچرخد هم چرخ زندگی مردم اما امروز همه شاهد هستند که نه چرخ هسته‌ای می چرخد نه چرخ زندگی مردم. برجام روی کاغذ به درد ژست گرفتن و سخنرانی کردن و شعار دادن می‌خورد و وقتی خود آقای روحانی مخالف شعار دادن بدون عمل هستند بهتر است برای عملیاتی کردن برجامشان فکری بکنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه به نظر می‌رسد با این کارنامه ناگواری که برجام از خود به جای گذاشته، صحبت از تداوم راه برجام با برجام های 2 و 3 و . . . ناشی از سطحی نگری برخی مسئولان است، گفت: کاش اجازه می دادند تکلیف خودشان با برجام 1 مشخص شود بعد به سراغ برجام 2 و 3 و ... بروند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: اگر منظورشان از برجام‌های بعدی هم نابود کردن گفتمان مقاومت و حمایت از کشورهایی چون لبنان، سوریه، فلسطین، یمن و یا وابستگی کامل اقتصادی و سیاسی به کشورهای غربی باشد که باید بگوییم این ملت عزت خود را به هیچ قیمتی نخواهد فروخت و این کار عاقبتی شوم و ننگین برای دنبال کنندگان آن نخواهد داشت.

سلطانی‌وش در پایان خاطرنشان کرد: وقتی یک نگاه کلید حل مشکلات کشور را در مقاومت و اقتصاد مقاومتی نداند چگونه می‌توان انتظار داشت که قدمی برای این کار بردارند و این وضعیت نگرانی مردم و نخبگان را به دنبال داشته اما امیدواریم دولتمردان به دنبال حل مشکلات کشور در داخل و تقویت بنیه های داخلی کشور باشند.