وی گفت :  جمهوری اسلامی ایران که امروز در ان حضور داریم  در طول 37 سال گذشته خط و مشی را  دنبال کرده است که پایان آن آزادی فلسطین است.این خط و مشی تنها راه  برای آزادی فلسطین،  بازگشت آوارگان فلسطینی و  باز پس گیری سرزمین  آنها است.

امام جمعه شهر واشنگتن افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم آپارتایدی جنایتکار است و سران آن مجرم هستند. موجودیت این رژیم به این خاطر است که ما اهتمامی به مسئله فلسطین نداریم و این عدم اهتمام به این دلیل است که همواره آنها با ترفندهای مختلف ما را درگیر مشکلات و مصائبی کرده  و از مسئله نخست جهان اسلام یعنی فلسطین جدا کردند.

وی  با بیان اینکه فرقه گرایی یکی از مهمترین گرفتاری های مردم مسلمان به ویژه کشورهای عربی منطقه و اطراف فلسطین است تصریح کرد: متاسفانه باید گفت که فرقه گرایی برگ برنده ای در دست صهیونیست ها است و آنها  تمام سرمایه و ابزار خود را بر روی آن متمرکز کرده اند تا اهداف خود در فلسطین را به پیش ببرند.

عضو اتحادیه بین المللی سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین گفت :  سیاست هایی که برخی کشورها در مورد مسئله فلسطین در پیش گرفته اند بر خلاف اسلام است و در همه امور مردم مسلمان خود را فریفته اند و عربستان یکی از بزرگترین ابزارها برای پیشبرد فرقه گرایی و فریب مسلمانان در دست صهیونیست هاست.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید بدانیم اگر امروز عراق و سوریه و لیبی ویران شده است برای چیست و ما باید چه بکنیم؟ آیا دوباره آنها را خواهیم ساخت تا دوباره صهیونیست ها به ترفند های گوناگون این کشورها را نابود کنند؟ پس باید  به عنوان اولین قدم بدنبال  نابودی رژیم صهیونیستی باشیم  تا دیگر کشور مسلمانی تخریب نشود.